Publicidad
Barcelonès · 18 de Abril de 2011. 20:11h.

Regalo preelectoral de Hereu a la tercera edad

Más de 3.500 personas reciben un regalo a un mes de las elecciones con la excusa de Sant Jordi

Regalo preelectoral de Hereu a la tercera edad

El regalo de Jordi Hereu

El alcalde de Barcelona, Jordi Hereu, ha regalado un paquete con velas en miles de usuarios del servicio de teleasistencia domiciliaria a sólo un mes de las elecciones municipales del próximo 22 de mayo. La iniciativa municipal ha levantado las críticas tanto de CiU como delPPC, que consideran que tiene "un claro componente electoralista ypartidista" por la proximidad de la convocatoria electoral.

El paquete incluye una vela con la forma de una letra B, de color rojo yunos 12 centímetros de alto, que acompaña una cartulina doblada conuna referencia a San Jorge.

El concejal de CiU Joaquim Forn ha denunciado que "detrás de esta iniciativa sólo vemos el aprovechamiento por parte del candidato delPSC a la Alcaldía, y cuando las elecciones ya están convocadas, los recursos del Ayuntamiento en beneficio propio, y en una acción que tiene un claro componente electoralista y partidista ".

Mientras que Ángeles Esteller, del PPC, ha afirmado que "Hereu derrocha el dinero público perfeccionar campaña regalando velas y tarjetas con motivo de Sant Jordi, cuando hay más de 3500 personas en lista deespera de este servicio ".

Esteller considera "indigno" que el alcalde se gaste dinero en autobombo en plena precampaña, lo que demuestra que "Hereu utiliza el dinero público de todos los barceloneses y las personas mayores para hacer campaña cuando no puede hacerlo por ley".

Publicidad
Publicidad

35 Comentarios

Publicidad
#18 Grimm, Barcelona, 19/04/2011 - 17:30

No em sembla molt electoral un regal que es fa cada any. Tot i que una altra història és si aquests regals, que són roses, siguin o no convenients. Cada any s'ha regalat la rosa i un present en motiu de sant jordi i els de ciu es barallaven per sortir a la foto... quina problema hi ha ara?

#17 jajajaaa, barcelona, 19/04/2011 - 11:36

Yo entiendo que los neocon-vergentes esten despistados con tanto recorte salvaje de BOII BOI BOI, pero este regalo se hace cada año a persoans que utiliz la teleasistencia......no a todos en Barcelona la utilizan 50000 persoans que por diversos motivos no pueden valerse por si solas...

#16 jajajaa, barcelona, 19/04/2011 - 11:33

Forn i Esteller, com a minim es podien assanbentar de dues cioses ja son 50000 persones a Barcelona que tenen teleassistencia, fa quatre anys niomes 8000, aixo estalviar un futimer d diners (residencies de gent gran), no hi ha ningu en espera.. I EL regalet es fa cada any per aquesta data

#16.1 Manel, Barcelona, 19/04/2011 - 13:31

Que es faci cada any no vol dir que aquest any, en plena crisi, toqui fer-lo.

#15 laila, Barcelona, 19/04/2011 - 10:35

L'Ajuntament de Barcelona va per lliure de la crisi.La resta no te diners i aqui en sobren?sort que vam votar que NO a la reforma de la Diagonal, sinó, d'on haurien tret els diners???

#15.1 jajajaaa, barcelona, 19/04/2011 - 11:30

lala, afortunadament l´ajuntament de Barcelona es la institucio mes sanjeada de l´estat nomes un 45% de deute dels seus ingressos, i continua inbvertint, la reforam de la diagonal s´haura d efer si o si.......elimianr cotxe sera el proper repte a madrid hi ha 2000 cotxes per km2 a BCN 6000

#15.2 kimet, hospi, 19/04/2011 - 13:31

Només 45% de deute? perdona pero que hi haguin més endeutats no vol dir que un 45% sigui poca cosa, es un volum MOOLT GREU.

#15.3 Günter, Barcelona, 19/04/2011 - 17:33

Hi ha qui no té idea del què parla. L'ajuntament de Barcelona és el més sanejat. Tenint per tant un deute que no compromet ni el 50% dels seus ingressos. De fet en una convenció sobre ciutats europees el model Barcelona va ser escollit com el més eficient. Les coses com són.

#14 Carme, Barcelona, 19/04/2011 - 10:28

Ja tenen sort aquests del PSC que entre PSOE i PP s'han carregat tot un munt de generacions maleducant-les a propòsit perquè no raonin i no puguin veure aquests estratagemes estúpids. Així ens va, els últims en educació i els últims en moure el cul, i sempre governats per la mateixa colla.