Selva · 20 de Octubre de 2011. 10:39h.

SI pone en marcha una campaña a favor de la escuela en catalán

Recogerá firmas para conseguir que sea "el único idioma vehicular" en las escuelas

SI pone en marcha una campaña a favor de la escuela en catalán

Toni Strubell, Uriel Bertran y Fernando Verdaguer, durante la asamblea

La asamblea informativa de la Selva de Solidaritat Catalana per la Independència (SI) ha acordado poner en marcha la campaña de apoyo a la de "Defendemos la escuela en catalán".

Esta campaña prevé "la recogida de firmas y la búsqueda de entidades colaboradoras, para conseguir que el único idioma vehicular en nuestros centros educativos-salvo casos excepcionales en donde se impartan clases magistrales por parte de profesores extranjeros - sea el catalán".

Según ha informado la formación en un comunicado, esta campaña durará hasta el 23 de abril del próximo año y se quieren conseguir, al menos, 200.000 firmas-el 3% de la población catalana-.

2 Comentarios

#2 LOLA, BARCELONA, 20/10/2011 - 12:19

I per cert, part de la meva feina consisteix a donar classes per aturats, d'aquestes subvencionades per fons social europeu i la generalitat de Catalunya... i tot i finançiat per catalans, no puc donar les classes en català... sino algun alumne que porta 20 anys aqui es nega a que sigui en catala

#1 LOLA, BARCELONA, 20/10/2011 - 12:17

Els catalans amb la nostra mentalitat conciliadora estem aniquilant el nostre propi idioma, i quan volem fer quelcom per nosaltres ens diuen que som uns fascistes... jo mai vaig poder anar a l'escola en català, visc a barcelona i a la feina tampoc em deixen parlar-ho...