Alt Empordà · 30 de Agosto de 2011. 17:53h.

La estelada podría ondear en los ayuntamientos por la Diada

ERC presentará una moción para que sea la única bandera del 11 de septiembre

La estelada podría ondear en los ayuntamientos por la Diada

Una estelada, en un Ayuntamiento (foto: antiguo blog de roquet)

Esquerra del Alt Empordà presentará una moción para que la estelada sea la única bandera que ondee el próximo 11 de septiembre en los ayuntamientos. ERC quiere que los consistorios de esta comarca aprueben mociones en que se declare solemnemente la Diada del 11 de septiembre como el día en que ondee la bandera independentista en la casa consistorial, y pretenden que en todas las instituciones catalanas se haga lo mismo.

ERC afirma que "en el 11 de septiembre se conmemora la Fiesta Nacional de Cataluña y es, al mismo tiempo, una jornada festiva y reivindicativa de los derechos de los catalanes como pueblo".

Argumentan también: "en Catalunya hay una bandera representativa, que es la senyera, que ya ondea todo el año en nuestros ayuntamientos y que la estelada representa la reivindicación que Cataluña se convierta en un país libre dentro de la Unión Europea".

13 Comentarios

#7 Impertinencia, Bcn, 31/08/2011 - 00:03

Si quereis esa bandera imaginaria la colgáis en vuestra casa, pero de puertas para dentro.... solamente falta que la tengamos que ver una bandera anti constitucional a la fuerza. Vaya dictadura mas asquerosa en la que vivimos.

#4 Tomas, Girona, 30/08/2011 - 19:09

La bandera de Catalunya és la quatribarrada, no la cubana.
Sou pocs en Emplenem Ràpidament Carteres i quedareu sense representació per manipuladors.
Aneu-vos a Cuba amb la vostra bandereta dels nassos.

#4.1 angel, cardedol, 31/08/2011 - 21:33

els que diuen que la senyera es la cubana han d´anar a oculista, no?

#3 Bacus, Sort, 30/08/2011 - 18:22

I amb aquest gest tan "verbenero" obtindrem el concert econòmic !?, la independència !?, baixarà el preu de la llet !?.......Aquests polítics només fan que jugar amb els nostres interessos. Aturem-lis els peus.

#3.1 Robert, Reus, 30/08/2011 - 22:10

Ja tens raó, ja. Típic d'Esquerra, fer gestos buits per marcar paquet i entabanar els babaus. Només fan que distreure la gent igual que es distreu un nen amb un carmel.I això també va per CiU.

#3.2 ire, bcn, 01/09/2011 - 15:51

"aturem-lis"?? per favor, aprenem a parlar i a escriure català abans de res... per favor....!

#3.3 MArc part 1, Girona, 20/10/2012 - 14:05

La independència catalana de 1918 va tenir com a referència a Cuba, que 20 anys abans havia estat independents de l'estat espanyol. El seu disseny va tornar a l'estrella, que apareix en les banderes de moltes nacions sense estat, simbolitza la llibertat. El triangle, tradicionalment un símbol )...

#2 Leona Catalana, L'Hospitalet, 30/08/2011 - 18:14

Rafael Casanova va acabar la seva arenga l'onze de setembre amb visques a Espanya i al Rei, així que prou de tergiversar la Història. Feu el favor de treballar d'una vegada i deixar-vos de contes infantils.

#2.1 castells, bcn, 30/08/2011 - 18:39

es clar, i cridant visques a favor de felip V que va fer matar milers de catalans,oi ? el rei que menciona era Carles d'Austria, no dels bourbons.
La historia de Catalunya es la que es. Som una nació i tenim el dret a decidir el que més ens convingui. Li agradi ó no.

#2.2 Leona Catalana, L'Hospitalet, 30/08/2011 - 19:04

#2.1

castells, obre un llibre, que no mosseguen. És un bon consell.

#2.3 angel, cardedol, 31/08/2011 - 21:34

hombre leona catalana ets del PxC, no? ja et conec.......o m´equivoco?

#2.4 angel, cardedol, 31/08/2011 - 21:36

en Rafel Casanova va dir Visca Catalunya i Visca Catalunya Independent. he llegit en un llibre.

#1 JJJ, Lleida, 30/08/2011 - 18:11

Esquerra es pense que son el melic de Catalunya, i a les urnes la gent els hi ha fotut un cop de cul que els han deixat KO, i encara no s'en enteren, ja que estan a la figuera, com sempre. L'estelada es la bandera masonica, i crec que no represente a la majoria, pero a ells tan s'els en fot,son així