Maresme · 21 de Agosto de 2013. 16:47h.

La CUP se queda sin la alcaldía de Arenys de Munt

ERC, CiU y PSC ultiman un pacto de gobierno en el municipio de la primera consulta soberanista

La CUP se queda sin la alcaldía de Arenys de Munt

Ximenis, con Josep Guia, en una foto de archivo

ERC, CiU y PSC ultiman un pacto para presentar una moción de censura a José Manuel Ximenis (CUP), que desde el pasado mes de junio gobierna en minoría el ayuntamiento de Arenys de Munt.

El acuerdo, que se podría hacer público este jueves, daría la alcaldía al republicano Joan Rabasseda hasta las próximas elecciones municipales en 2015.

Ximenis gobernó hasta el pasado mes de junio en coalición con CiU. Pero la ruptura de este acuerdo dejó a la CUP, con 4 concejales sobre los 13 que componen el consistorio, en minoría.

El nuevo tripartito dispone de 8 de los 13 concejales, mientras que quedarían en la oposición los 4 de la CUP y el representante del PP. La moción de censura se registraría el próximo día 27 y diez días después, antes de la Diada, el nuevo equipo de gobierno ya estaría al frente del ayuntamiento.

Arenys de Munt fue el primer municipio que organizó una consulta soberanista, el 13 de septiembre de 2009, cuando Carlos Móra era el alcalde de la población.

15 Comentarios

#9 Gabriel de Araceli, Badalona, 22/08/2013 - 17:53

Molt malament. Crec que els que viuen en els principals reductes pijiproges com ara Arenys, Sant Cugat, Llavaneres i voten en clau pijiprogre ... es mereixen ser governats pels perriflautes.

#9.1 pip, Igualada, 22/08/2013 - 19:53

sí, Araceli, el problema és que, com tu mateixa veus cada dia a Badalona, esteu governats pel PPciu... a Badalona, a Barcelona i a tota Ecscaña... i des de fa 33 anys, bufona.

#9.2 Gabriel de Araceli, Badalona, 23/08/2013 - 12:05

Primer, Gabriel és nom d'home...
A mi em fa molta gràcia veure com els ultraesquerrans defensors dels obrers i dels pobres només tenen vots en els barris benestants. Això em confirma el que sé per alguns coneguts: els perriflautes i similars (CUP) són pijos fills de papà disfressats de pobres.

#9.3 Joan, Barcelona, 23/08/2013 - 12:49

Sí, ara fes veure que a Badalona governa la CUP i no el PPciu... ah, i per cert, Araceli, què és aquest embolic de gèneres, això qui ho ha escrit tu o el teu marit?.

#8 joseph, sabadell, 22/08/2013 - 10:11

Els catalans opinen sobre gibraltar https://www.youtube.com/watch?v=GU6HK_2GDVw

#7 oh, bcn, 22/08/2013 - 02:06

Oh,que penita mas grande

#6 Ciutadà d'Arenys, Arenys de Munt, 21/08/2013 - 23:08

Ja tocava! No és una notícia en clau nacional, sinó local. Ha estat un desastre d'alcalde: ha abandonat tot el que va iniciar l'exel.lent alcalde Carles Móra!
A més, personalment és mentider, manipulador, groller i sobervi.
A més d'un els hi arriba el seu Sant Martí

#6.1 Catalana de CAT, honrada i orgullosa de ser-ho, 22/08/2013 - 11:37

el CiUtadà es deu referir al Sant Martí de la seu embargada per 5,5 milions d'euros, la meitat de la meitat de la meitat del que tenen en bosses i motxilles a Andorra, Luxemburg, Suïssa, Liechtenstein, els Estats Units, Panamà, Mèxic, Argentina, Brasil, les illes Caiman, Guernsey, Mònaco i Gabon.

#5 Sergi B., Arenys de Munt, 21/08/2013 - 21:47

Tots contra la CUP, tota la partitocràcia de sempre contra els més votats, els que per exemple han municipalitzat el servei d'aigües, han fomentat l'independentisme, ... aquest és el respecte democràtic que tenen pel poble.

Endavant CUP, el poble no perdonarà!