Anoia · 4 de Mayo de 2011. 14:44h.

Igualada musulmana

La Junta Electoral prohíbe un vídeo xenófobo de Plataforma per Catalunya a instancias de Solidaritat

Igualada musulmana

Un momento del vídeo

La Junta Electoral de Zona de Igualada ha prohibido el spot de campaña de Plataforma per Catalunya a instancias de una denuncia presentada por Solidaridad Catalana por la Independencia. Los miemnbros de la Junta han acordado "por unanimidad requerir al representante de dicha formación política para que de forma inmediata y bajo apercibimiento de pararle los perjuicios a que hubiere lugar en derecho, retire inmediatamente dichos videos por contener frases racistas".

El audiovisual, que ha sido retirado y al que ha tenido acceso e-notícies, comienza con tres chicas saltando a la cuerda. Deducimos que son "catalanas", ya que de fondo suena la canción "Bajando de la fuente del gato". Ellas van vestidas con minifalda, y las muestran muy sonrientes y contentas de estar jugando en el parque.

Entonces suena un disparo. La pantalla se hace oscura y salen las palabras "GUI-al-a", como si se tratara de una ciudad árabe. Entonces aparecen tres chicas pero vestidas con burka y son música árabe de fondo. Justo después, aparece el candidato de PxC por Igualada, Robert Hernando. Y la frase es contundente: "Tú puedes hacer que esta pesadilla no sea una realidad. Por Igualada, Plataforma per Catalunya".

63 Comentarios

#39 Henrique, Vic, 06/05/2011 - 21:40

Tots això s'agreujarà amb el curs dels anys. I no hi ha cap partit amb pebrots per començar-ho a resoldre, excepte PxC, encara que després ja veuríem si seria capaç de fer el que proposa.

#38 FART D'ESPANYOLS INADAPTATS, LLEIDA, 06/05/2011 - 17:12

AMB PXC FAREM FORA TOTA L'IMMIGRACIÓ ESPANYOLA INADAPTADA...ENDAVANT PXC

#37 Pitagoras, Igualada, 06/05/2011 - 07:32

A Igualada
Quina i nomes una diferencia entre el STALIN RUS i el STALIN IGUALADI
El dictador rus mai hagues permes que s'e l'hi omplis la ciutat de morus, i el dels ulls clars que tenim a Igualada junt amb la mestra, ancara els hi facilita a que en vinguin mes.
Votar PSC o ICV es votar musulmans

#36 jonathan, sta magda de Montbui, 05/05/2011 - 22:53

I que ens estan donant els altres partits... plans d´ocupació de 6 mesos i al puto carrer per que tanquem les boques?..recorts a la sanitat pública per que sels menjes el inmigrants que no tenen papers i tenin de mantenirlos a costa de tots els catalans,i no diguem del 1600 milions d´euro

#36.1 svensson, Igualada, 06/05/2011 - 12:18

Si pero hemde començar nosaltres també (i els que venen de fora) sent honrats i no treballant en negre i cobrant atur al mateix temps per exemple.
I que m'en dius que 1 de cada 10 e d'impostos de Catalunya se'n vagin a fora. Amb aquest 10% que regalem fora de Catalunya no hi haurien retallades

#33 Llucià, Igualada, 05/05/2011 - 13:08

Igualada està abandonada, me'n recordo quan passejava i anava sentint le soroll de les màquinas de cosir en molts i molts tallers de roba que hi havien. Ara que ens queda? 4 outlets? Que hem fet de la industria de la pell? Igualada s'enfonsa i necessitem un canvi ja! El meu vot serà per Plataforma

#33.1 svensson, Igualada, 05/05/2011 - 16:22

Havent sentit el candidat de PxC no sé com pensen posar-hi solució. Fora immigrants i què més?Igualada necessita propostes realistes, concretes i implementables a curt termini, no demagògia xenòfoba (PxC) ni la sovietització de l'economia (PSC)

#33.2 pilar, manresa, 05/05/2011 - 17:59

svensson, te parece poca faena en sacar a todos los sin papeles pues si tienes algo mejor para solucionar esto dilo. no es normal todo lo que a llegado y q les dejemos poner hermitas y vadulakes vengaaa yaaaa!!!! esto explotara x un sitio u otro. pañuelos fuera del colegio y comer cerdo como todos